Plan dnia
Realizacja Podstawy Programowej
6.30 – 7.45 | Schodzenie się dzieci. Zabawy dowolne służące realizacji pomysłów dzieci. Kontakty indywidualne,np.: rozmowy zgodne z zainteresowaniami dzieci. Zabawy integrujące grupę |
7.45 – 8.45 | Czas organizowany przez Nauczyciela. Zajęcia tematyczne, plastyczne. |
8.45 – 9.00 | Przygotowanie do śniadania, porządkowanie sali. Poranne ćwiczenia gimnastyczne. Czynności samoobsługowe w WC i łazience, nauka etapów mycia rąk. Zabiegi higieniczne: mycie zębów Doskonalenie tych czynności. Ćwiczenia samodzielności |
9.00 – 9.30 | Śniadanie. Przyswajanie wiedzy o konieczności spożywania pokarmów niezbędnych dla zdrowia |
9.30 – 10.30 | Zajęcia wychowawczo – dydaktyczne. Poniedziałek LOGORYTMIKA, czwartek- TERAPIA LOGOPEDYCZNA |
10.30 – 11.25 | Czynności samoobsługowe przed wyjściem (nauka ubierania się, wiązania butów, zapinanie guzików, suwaków), zabawy dowolne, spacery, wycieczki- poznawanie najbliższego otoczenia społecznego i przyrodniczego, zajęcia ruchowe: terenowe, badawcze, tropiące (uwarunkowane warunkami atmosferycznymi) |
11.25 – 11:30 | Przygotowanie do obiadu. Czynności higieniczne w WC i łazience |
11.30 – 12:00 | Obiad: II Danie. Zabiegi higieniczne. |
12:00 – 14:00 | Maluszki: Przygotowanie do drzemki, wyciszenie przed snem – czytanie bajek, słuchanie muzyki. Czas na sen |
12:00 – 14:00 | Starszaki: Realizacja zadań edukacyjnych poprzez zajęcia z całą grupą. Zgodnie z tematyką programową, zabawy ruchowe i twórcze. Ćwiczenia indywidualne z dziećmi, dostosowane do ich możliwości, praca stymulacyjna. |
13.40 – 14.30 | Zajęcia z JĘZYKA ANGIELSKIEGO z panią lektor, konwersacja wraz z zabawą i piosenkami. |
14:30 – 15.00 | Obiad: zupka |
15:00 – 16:00 | Zajęcia wychowawczo-dydaktyczne, tematyczne, plastyczne, rozmowy indywidualne z dziećmi. |
16:00 | Podwieczorek |
16:30 – 17:30 | Zabawy inspirowane przez dzieci, gry i zabawy edukacyjne, praca w kącikach zainteresowań, zabawy integrujące grupę, porządkowanie sali |